zaterdag 13 augustus 2011

Meer moet dat niet zijn

Zaterdagavond:
Niet veel beweging in Allerliefste: die speelt een, in mijn ogen vreselijk saai en langdradig computerspel, maar hej, wie ben ik om te oordelen? Ik ga uit m'n dak van spanning bij een spelletje Tetris, waarna ik drie dagen nodig heb om weer af te kicken. En da's quasi het enige computerspelletje dat ik ken...

Niet veel beweging in de poezen: die liggen ergens te slapen. Duidelijk geen zin om in dit hondenweer naar buiten te trekken.

Niet veel beweging in m'n buik (help, zouden die twee nu al de gewoontes van Allerliefste en de poezen overnemen?).

Niet veel beweging in mij: ik hang op een stoel met het goedkeuren van m'n gynae en ben waarschijnlijk de enige persoon in België die met de glimlach naar buiten kijkt: warme zomerdagen kan ik momenteel missen als kiespijn. Geen olifantenbenen voor mij, dank u.

En dan gaat m'n gsm: m'n ma aan de telefoon die zichzelf uitnodigt om morgen nog eens langs te komen om me te helpen met de kuis en de strijk hier. (Hier volgt nog meer goedkeuren van m'n gynae en een neutraal gebrom van Allerliefste).

Op sommige dagen zijn de dingen eenvoudig. De soep borrelt gezapig. Ik ga er maar eens naar kijken...

2 opmerkingen:

  1. Aha, komt er toch een beetje ritme in het rusthouden? Je klinkt in ieder geval heerlijk relaxed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat dit weekend ook weer zo mag zijn, en nog vele daarna.
    Klinkt heel prettig namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen