zondag 24 april 2011

Een tweede prik en een nieuwe start

Eerste werkdag vrijdag op mijn nieuwe werkdag overleefd en de tweede bloedprik diezelfde dag ook. 's Morgens stond ik al om 7u aan de deur van 't Centrum om er toch maar zeker van te zijn op tijd weer buiten te staan, want om 8u15 werd ik op mijn nieuwe job verwacht enkele kilometers verderop. Uiteindelijk haalde ik het met gemak, ik was zelfs te vroeg aan mijn nieuwe job en heb nog een extra blokje om moeten doen.

Mijn nieuwe collega's vallen mee, al zijn ze minder open dan mijn vorige. Ze nodigen niet echt uit tot veel openhartige babbels, maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de onwennigheid van de eerste dagen. Ik had ook meteen lekker veel te doen, waardoor ik niet de tijd kreeg om te piekeren over de resultaten van onze tweede bloedprik.

En dan 's avonds, om 18u, eindelijk de Monitoring aan de lijn. Mijn waardes zijn verder gestegen. Zit nu aan 8788 (ik kom van 800). Ik heb het tabelletje nog niet opgezocht om te zien of dit ok is. Neem aan van wel. Ik zit nu vooral uit te kijken naar de eerste echo. Nog anderhalve week wachten.

2 opmerkingen:

  1. Super! Dat zit zeker goed! Ik ga heel hard duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan, en duim dat die anderhalve week snel voorbij mag gaan! Welke dag moet je precies?
    Veel succes he, ik duim!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog steeds blij en ook nog steeds jaloers. ;-)
    Ik duim ook mee voor een prima echo, maar ik ga er van uit dat gij vertrokken zijt voor 9 fijne maanden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen