donderdag 28 april 2011

Ballon

Mijn buik is een ballon. Dat komt door al het vocht dat ik ophoud dankzij die Utro-pillen. De hele dag kan ik niet meer dan nippen aan mijn glas water en vervolgens naar toilet hollen om die nipjes er weer uit te persen en dan toch maar half opgelucht te zijn. Het voelt alsof hij zou springen als er iemand met een spelt in zou prikken. Spreekwoordelijk dan. De eerste die met een spelt in m'n buurt komt, krijgt de rammeling van z'n leven. Ik heb vooralsnog en zolang er geen tegenbericht komt (van dokter of lijf), een embryootje inzitten dat ik ten alle koste ga verdedigen.

En dus zit ik thuis in de zetel naar mijn ballon te staren. Het is nu vier weken oud en zit nu 3,5 week in mijn buik (volgens mijn berekening. De website van K&G gooit er nog twee weken bij, volgens hen ben ik nu 6 weken zwanger).

Waarom gaat de tijd zo traag? Nog ?-nachtjes slapen tot de Eerste Echo (ik doe mijn uiterste best de nachtjes níet te tellen kwestie van mijn verstand er niet bij te verliezen...)

2 opmerkingen:

  1. Spannend allemaal he... En de tijd gaat dan idd echt wel verschrikkelijk traag! Ik blijf voor jou hopen en duimen dat het allemaal heel vlotjes mag verlopen en dat die nachtjes snel vooruit gaan en je een kloppend hartje mag zien! En al die dingetjes zoals misselijkheid en een ballonbuik, dat kan je dan met alle plezier vergeten :-)
    Veel succes he!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hatelijk zo'n "utro-buik", maar nu groeit er een wondertje in, en achter een +- 30 weken staat die buik weer op ontploffen ;-)!
    Je doet het super! Hoelang moet je nog aan de utro?

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen