woensdag 23 maart 2011

Een nieuw ID-kaartje in mijn portefeuille

Ze hebben me gisteren een nieuwe kaart in de handen gestopt. Vandaag moest ik hem nog eens bewonderen. Het is feitelijk het identiteitskaartje van onze embryo's-in-wording. Op de ene kant staan de gegevens van Allerliefste, op de andere kant die van mij en binnenin en onzichtbaar zit een chip met allerlei info. Of dat laatste verbeeld ik me misschien maar. Toen de verpleegsters de uitleg aan het geven waren over deze kaart en Dat Ik Hem Zeker Niet Mag Verliezen want Zonder Kaart Geen Terugplaatsing, was ik nog niet helemaal helder in mijn hoofd (sedatie was nog niet helemaal uitgewerkt).

Ik heb hem bij mijn eigen identiteitskaart gestoken. Nooit gedacht dat het eerste tastbare ding dat ik in handen zou krijgen van mijn embryootjes een identiteitskaartje zou zijn. Vind het eigenlijk wel fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten