vrijdag 31 december 2010

2010 doet de boeken toe - joehoe!

2010 zit erop. Hip hoi. Ik weet niet hoe het bij jullie was, maar 2010 was hier een redelijk bewogen jaar, met heel wat wilde watertjes die doorzwommen moesten worden. Ik werd dertig, kon de eerste grijze haren niet langer verstoppen, vond een nieuwe job, raakte een job kwijt, raakte niet zwanger (na inmiddels twee jaar proberen) maar werd wel verlost van de endometriosecystes en stapte in de MMM. Een reis zat er dit jaar niet in, zelfs geen citytripje, wel een verhuis naar ons geweldig nieuw huisje.

Allerliefste en ik hopen dan ook vooral dat 2011 een iets rustiger jaar wordt. En vandaar ook onze wensen voor iedereen:

Dat 2011 een beter, mooier, rustiger, gelukkiger, gezonder, geliefder, hartverwarmender, hoopvoller en fijner jaar moge worden voor iedereen. Veel sterkte aan iedereen die het wat moeilijk heeft nu en een dikke knuffel voor iedereen.

En dan trek ik nu de deur van 2010 achter mij dicht, zeh. Bye bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten