dinsdag 2 november 2010

Aftellen

Alles ging snel tot nu. Nu slepen de dagen eindeloos aan. Het wachten tot de start van de behandelingen duurt langer dan ik dacht. Na de operatie moest ik minstens drie maanden 'rusten'. Mijn cyclus werd stilgelegd en nu zit ik in een soort menopauze. Ik heb er de 'vapeurekes' en al gratis en voor niks bijgekregen. Geweldig om voor te hebben op het werk... Al even geweldig om voor te hebben op mijn dertigste verjaardag...

Toen ik die spuit kreeg, was ik blij met een rustpauze van drie maanden voor de start. Alles eens goed laten bezinken voor het zover is. Aan die drie maanden zijn op beslissing van de artsen nog twee weken toegevoegd om een aantal praktische redenen. Dat vond ik ook niet zo erg, tot nu eigenlijk.
Ik ben er klaar voor nu en word ongeduldig. Zeer ongeduldig. Het lijkt wel of die twee weken even lang duren als de drie voorgaande maanden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten